رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آمار فوتی های تصادفی 24 نفر و فوتی های غیرتصادفی 94 نفر از 28 اسفند تا کنون در کرمان به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی اکبر حقدوست از اعزام هزار و 450 نفر تصادفی به بیمارستان خبر داد و افزود: 441 نفر آمار افرادی است که در محل تصادف توسط نیروهای اورژانس درمان شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآورشد: در این ایام هزار و 838 نفر آمار بیماران غیرتصادفی است که به بیمارستان اعزام شده اند که علاوه بر آن دوهزار و 317 نفر آمار بیمارانی غیرتصادفی است که در محل، درمان گردیده اند.
حقدوست با اشاره به مراجعه 116 هزار و 220 نفر به اورژانس بیمارستان های استان، تصریح کرد: از این مجموع 107 هزار و 20 نفر به صورت سرپایی درمان شده و نه هزار و 200 نفر از بیماران از بخش اورژانس به بخش های بستری منتقل شده اند.
وی به مراجعه سه هزار و 553 نفر به کمپین سلامت نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: 852 مورد بازدید از بیمارستانها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی، هفت هزار و 449 مورد بازدید از اماکن بهداشتی در این ایام صورت پذیرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه همچنین از تعطیلی 20 مرکز عرضه مواد غذایی فاسد و جمع آوری دو هزار و 276 کیلوگرم موادغذایی فاسد خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار