ملی‌پوش اصفهانی تیم تنیس کشورمان گفت: در تیم‌های ملی تنیس بازیکنان اصفهانی خوبی حضور دارند و این شهر یکی از قطب‌های اصلی تنیس کشور به شمار می‌آید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شاهین خالدان  امروز در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی تنیس در اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته آینده 5 بازی مهم با ویتنام داریم و امیدوارم با حضور پرشور هواداران اصفهانی بتوانیم این تیم را شکست داده و گروه دوم آسیا و اقیانوسیه باقی بمانیم.

وی در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل پاکستان و راه‌یابی به مرحله پلی‌آف بیان داشت: تیم پاکستان از شرایط میزبانی به خوبی استفاده و بر تیم ایران غلبه کرد.

این ملی‌پوش تنیس متذکر شد: تیم ایران با نتیجه سه بر دو مغلوب پاکستان شد و در این میان نباید از بازی خوب بازیکنان پاکستان به سادگی عبور کرد.

وی در خصوص میزبانی اصفهان برای این رویداد متذکر شد: میزبانی اصفهان در مسابقات جایزه بزرگ و حضور پرشور هواداران، موجب شد میزبانی بازی ایران و ویتنام به این شهر برسد.

خالدان با بیان اینکه امیدوارم با توجه به شرایط میزبانی بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم، یادآور شد: در سطوح مختلف تیم‌های ملی، بازیکنان اصفهانی خوبی داریم که تاثیرگذار بوده و اصفهان یکی از قطب‌های اصلی تنیس ایران محسوب می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار