معاون اداره آموزش و پرورش شهرضا گفت: در روز یازدهم فروردین 1327 نفر از مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان داده شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی سلطانی  عنوان کرد: در روز یازدهم فروردین 345 خانوار از مسافران نوروزی شامل 1327 نفر در مدارس این شهرستان اسکان داده شده‌اند.

سلطانی بیان کرد: امسال تعداد 500 کلاس درس در 50 مدرسه آماده میزبانی از این میهمانان است، همه مدارسی که برای این طرح در نظر گرفته شده در دو گروه «ویژه» یا گروه «الف» سازماندهی شده و امسال مدارس گروه «ب» در شهرستان وجود ندارد.

وی اظهار کرد: کلاسهای مدارس گروه ویژه در شهرستان مجهز به یخچال، تلویزیون و فرش هستند و کلاسهای مدارس گروه «الف» داری فرش بوده و یخچال و تلویزیون در آنها به صورت مشترک است.

معاون اداره آموزش و پرورش شهرضا گفت: امسال 130 عدد یخچال، 600 تخته پتو، 150 تخته فرش 2*3، 130 تخته فرش 3*4، 35 عدد تلویزیون، 600 عدد بالشت و 40 عدد اجاق گاز بین مدارس میزبان مسافران نوروزی در شهرستان توزیع شده است.

گفتنی است ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهرضا که زیر نظر اداره آموزش و پرورش این شهرستان فعالیت می‌کند، در محل کارخانه تاریخی «نوین»  شهر شهرضا واقع در میدان حُر این شهر، قرار دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار