مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.
 
*ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران(23:00)
 
درحال حاضر در آزادراه قزوین - کرج محدوده شهر کرج ودر برخی مقاطع از آزادراه کرج - تهران ترافیک سنگین، در برخی مقاطع از محورهای کندوان و هراز (شمال به جنوب)، آزادراه رشت به قزوین د ر محدوده شهرهای منجیل و رودبار ترافیک نیمه سنگین  و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان است.
 
در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل ،تهران،سمنان،لرستان، مازندران ،مرکزی،کردستان ، گلستان ، قزوین و خراسان رضوی بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.
 
*ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج - تهران(21:00)
 
درحال حاضر در آزادراه قزوین - کرج محدوده شهر کرج ودر برخی مقاطع از آزادراه کرج - تهران ترافیک سنگین، در برخی مقاطع از محورهای کندوان و هراز (شمال به جنوب)، آزادراه رشت به قزوین د ر محدوده شهرهای منجیل و رودبار ترافیک نیمه سنگین و در کل تردد در محورهای منتهی به شهر تهران پرحجم و ترافیک رو به افزایش می باشد ، در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، مازندران، کردستان، گلستان، قزوین و لرستان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.
 
*ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج(19:00)
 
درحال حاضر در آزادراه قزوین - کرج محدوده شهر کرج ترافیک سنگین و در برخی مقاطع از آزادراه کرج - تهران  ،آزادراه قم - تهران در محدوده کیلومتر 50، در برخی مقاطع از محورهای کندوان و هراز (شمال به جنوب)،محور فیروزکوه حدفاصل دماوند تا رودهن،محور فشم - تهران  ترافیک نیمه سنگین  و در کل تردد در محورهای منتهی به شهر تهران پرحجم و ترافیک رو به افزایش می باشد ، در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان است.
 
در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی،خراسان شمالی و رضوی،زنجان ، کردستان و کرمانشاه بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
آزادراه تهران-کرج(19:00)
 
*ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج(17:00)
 
درحال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پایانه شهید کلانتری، در آزادراه رشت - قزوین حدفاصل رودبار تا منجیل، محور فیروزکوه حدفاصل شیرگاه تا زیرآب سنگین، محور چالوس-کرج در برخی مقاطع و محور هراز حدفاصل گزنگ تا پلور در برخی مقاطع نیمه سنگین و در سایر محور های اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.
 
در برخی از محورهای استان گلستان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.
 
*بارش برف در محور کندوان / ترافیک سنگین در محور هراز(15:20)
 
درحال حاضر در ترافیک محور هراز حد فاصل گزنگ تا پلور و در آزادراه رشت - قزوین حد فاصل رودبار تا منجیل سنگین، محور چالوس-کرج و محور فشم - تهران (رفت و برگشت) در برخی مقاطع نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
در برخی از محورهای استان گلستان و مازندران بارش باران و در ارتفاعات محور کندوان بارش پراکنده برف و باران را شاهد هستیم. 
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
آزادراه رشت - قزوین، محدوده رودبار(15:20)
 
 
*** یکطرفه شدن محورهای محور چالوس - کرج و هراز - رودهن(ساعت14:32)
 
جاده چالوس به سمت كرج يكطرفه و تردد خودروها به سمت چالوس ممنوع شد. همچنین جاده هراز نیز به سمت رودهن هم يک‌طرفه و تردد خودروها به سمت آمل ممنوع شد.
 
 
*** لغو یکطرفه شدن جاده کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی(ساعت13:20)
 
سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در این‌باره گفت: برابر گزارش پلیس راه استان البرز، با توجه به عادی بودن تردد و حجم ترافیک در محور کرج - چالوس، محددویت یکطرفه شدن این محور لغو شده و تا اطلاع ثانوی اجرا نخواهد شد.
 
 
***بارش باران در برخی محورهای مواصلاتی(ساعت09:35)
 
در اكثر محورهای استان های تهران، البرز، مازندران، اردبيل، اصفهان، ايلام، چهارمحال و بختياری، زنجان، قزوين، كردستان، گلستان، گيلان و آذربايجان شرقی(بخصوص محورهای مرند - تبريز و آزادراه هشترود - زنجان) بارش باران گزارش شده است.
 
 
*** بارش برف در ارتفاعات محورهای کندوان و هراز(ساعت 09:30)
 
*** مه گرفتگی و بارش برف و باران در برخی محورهای کشور(ساعت09:05)
 
در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، البرز، اردبیل و مازندران بارش برف و باران، در برخی از محورهای استان های اصفهان، تهران، خراسان شمالی، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، گلستان و گیلان بارش باران، در ارتفاعات محور کندوان بارش پراکنده برف و همچنین در گردنه های اسدلی و امین الله واقع در استان خراسان شمالی پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم. 
 
 
 
*** ترافیک سنگین در محور آمل - تهران(ساعت 09:00)
 
در حال حاضر در محور آمل – تهران محدوده های پارک جنگلی آمل و نارنجستان ترافیک سنگین، در برخی مقاطع محور چالوس - کرج و در محور آمل - تهران حد فاصل گزنک تا پلور، ترافیک نیمه سنگین و تردد در سایر محورهای اصلی کشور به صورت عادی در جریان می باشد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار