خطیب جمعه همدان: از طبیعت لذت ببریم، اما آن را تخریب نکنیم.

امام جمعه همدان: طبیعت برای بهره بردن است نه تخریب کردن.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت  : مردم در روز طبیعت  باید از زیبایی های طبیعت استفاده کرده آنرا تخریب نکنند.
 
آیت الله محمدی درخطبه های نماز جمعه این هفته افزود:  بندگان خدا حق ندارند کوچکترین ضرر و زیانی به طبیعت برسانند و باید حرمت مخلوقات خداوند را حفظ کنند.
 
وی درادامه خطبه ها با اشاره به عملکرد مطلوب خیرین صیانت از خانواده  گفت:این افراد در استان همدان عملکرد خوبی داشته اند و توانسته اند از 500 پرونده طلاق 300 پرونده را به سازش زوجین برسانند.
 
امام جمعه همدان  افزود :در آینده نزدیک تلاش می شود با کمک افراد متدینی که تمکن مالی دارند مجموعه خیرین اقتصادی  در استان همدان تشکیل شود تا به ندای رهبر فرزانه انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی لبیک گویند و با کمک این افراد بسیاری از جوانان بیکار، شغل پیدا کنند.
 
آیت الله محمدی همچنین با اشاره به اقدام قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه اندازی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در بندر عباس گفت: این پالایشگاه در شرف بهره برداری است که با بهره برداری آن بنزین یورو 4 برای رفع نیاز داخلی تولید می شود و این قدم بزرگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
 
امام جمعه همدان تاکید کرد: اگر همه ارگان های دولتی و بخش های خصوصی در حوزه اقتصاد مقاومتی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گویند مشکلات حوزه اقتصادی کشور حل می شود.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.