اصفهان؛

سپاهان و سایپا به دنبال پیروزی هستند

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: هر دو تیم سپاهان و سایپا در دیدار فردای خود به دنبال پیروزی و کسب امتیاز هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فرکی امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با اعلام خوشامدگویی به کرانچار برای بازگشت به تیم سپاهان اظهار داشت: امیدوار هستم که با حضور این سرمربی شرایط تیم اصفهانی بار دیگر مناسب شود و بتواند همه چیز را به وضعیت مناسب خود باز گرداند.

وی با بیان اینکه دو تیم سپاهان و سایپا در بازی فردا به فکر پیروزی هستند، تصریح کرد: با این حال، احساس می‌کنم که تیم ما با توجه به شرایط خود سه امتیاز را کسب کرده و پیروزی را ازآن خود کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات بسیاری به خاطر وقفه بسیار مسابقات لیگ برتر شاهد هستیم، افزود: تغییرات بسیار در تیم ما باعث شده که مسائلی در کارمان وجود داشته باشد اما تلاش می‌کنیم که با بهبود اوضاع، وضعیت تیم را بهتر کرده و دست پر از اصفهان خارج شویم.

وی با بیان اینکه تغییرات بسیار یکی از دلایل تساوی‌های مختلف سایپا به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: به هر حال، در این زمینه نیاز به زمان داریم تا تغییرات در تیم جواب دهد و امیدوار هستم که این مسئله برطرف شود.

فرکی ادامه داد: از سوی دیگر آسیب‌دیدگی‌های قابل توجه بازیکنان سبب شد که مشکلات مختلفی در بحث گلزنی داشته باشیم که امیدوار هستم این مشکلات نیز برطرف شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.