رئيس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در تمام مناطق 15 گانه شهر تمهیدات لازم برای روز طبيعت در نظر گرفته شده و از روز 12 فروردين ماه برنامه‌ جمع‌آوری سبزه‌ها اجرا مي‌ شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا ساكتي  افزود: خودروهاي دريافت و تحويل پسماند خشك در هر منطقه 2 تا 4 نقطه در مناطق مستقر هستند همچنين خودروهای دريافت پسماند در مبادی ورودی و خروجی شهرها و نزديك به نقاط گردشگري مستقر خواهند بود.

 وی اضافه کرد: نايلون و پلاستيك‌هاي زباله را براي جمع‌آوري زباله به  مسافران و تمام گردشگران تحويل مي‌دهند و اين امر به منظور جلوگیری از رهاسازی  زباله در فضاهاي طبيعي است .

رئيس اداره خدمات شهري شهرداري اصفهان با تاكيد بر اينكه مردم مي‌توانند سبزه‌هاي خود را به خودروهاي دريافت پسماند تحویل دهند گفت: تلاش مي‌شود تا اين سبزه‌ها به كارخانه توليد پسماند براي توليد كمپوست تحويل شود و همچنين از اين سبزه‌ها براي توليد كودبرگ و كودهاي ارگانيك استفاده شود.

ساكتي در پايان عنوان كرد: ممكن است در 2 تا 3 روز آينده باد و بارندگی را در اصفهان داشته باشيم لذا تمام موارد لازم و ضروری را در روز طبيعت به كاركنان خدمات شهري گوشزد شده است و كل مناطق 15 گانه براي اجراي برنامه‌هاي روزهاي پاياني نوروز آمادگي لازم را دارند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.