گروه جهادی درمانی شهید هدایت در خرمشهرحضور یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حیدری مسئول اردوی گروه جهادی شهید هدایت گفت: این گروه جهادی متشکل از 2 تیم پزشکی و دندانپزشکی برای خدمت رسانی به مردم در هشت روستا از توابع شهرستان خرمشهر حضور یافتند ضمن اینکه یک تیم دامپزشکی نیز این گروه را همراهی می کند.

افشین حیدری افزود:گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و بسیج جامعه پزشکی خوزستان از روز چهارم تا 10 فروردین در روستاهای مینوشهر غربی و شرقی، شلمچه، سرحانیه، معمره صنگور، محرزی، سوره و مصلاوی حضور پیدا کردند.

وی افزود:این گروه جهادی با ظرفیت 18 یونیت متشکل از 90 نفر پزشک ، دندانپزشک و نیز دامپزشک در خرمشهر به مناطق محروم خدمات رسانی کردند.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات تخصصی به صورت رایگان به مردم شریف این روستا ها ارائه شد، گفت: همچنین داروهای مورد نیاز بیماران تامین شده و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.

مسئول اردوی جهادی درمانی شهید هدایت افزود: گروه جهادی شهید هدایت از ابتدای آغاز فعالیت تاکنون 550 نفر از روستائیان شهرستان خرمشهر را معاینه و درمان کردند.

حیدری افزود:پزشکان اعزامی از سپاه پاسداران با کمک قرارگاه امام رضا(ع) به مردم روستا ها خدمات رسانی می کنند.

گروه جهادی درمانی شهید هدایت متشکل از 90 پزشک، دندانپزشک و دامپزشک از چهارم تا 10 فروردین در روستاهای شهرستان خرمشهر مستقر بودند.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.