فرماندار بناب تکمیل و توسعه طرح‌های نیمه تمام اقتصادی، برنامه‌ریزی برای سرمایه گذاری جدید با اشتغال مناسب و پایدار، مبارزه با ورود کالای خارجی و ترویج استفاده از کالای ایرانی را از اولویت‌های مهم اقتصادی و سرمایه گذاری این شهرستان در سال جاری اعلام کرد .

اعلام اولویت های اقتصادی و سرمایه گذاری بناببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  ولی االله فرج الهی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان گفت: در سال جاری ۲۱ واحد صنعتی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۱۰5۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که برای ۱۶۰۰ نفر شغل جدید و پایدار ایجاد خواهد کرد.
وی با اشاره به افزایش اختیارات گمرک  بناب از امکان کاپتاژ خودرو در این گمرک خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از 42 هزار و 500 تن انواع محصولات صنعتی ،کشاورزی، غذایی و بهداشتی از گمرک بناب به خارج از کشور صادر شده است.
فرماندار بناب ارزش صادرات انجام شده درسال گذشته این شهرستان را ۹۳ میلیون دلار اعلام کرد و افزود:هدف گذاری دو برابری صادرات در برنامه کاری واحد های تولیدی این شهرستان برای سال جاری قرار گرفته است.
فرج الهی با تاکید بر توجه جدی به حل مشکلات و رفع موانع تولید گفت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از طریق استانداری ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان های تبریز، بناب و جلفا جزوه شهرهای برتر در سال گذشته انتخاب شدند .
وی با اشاره به  تاکیدات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری تکلیف مدیران را در ایجاد اشتغال  دو چندان اعلام کرد و افزود: همه هم نظر هستند که کشور در خصوص اشتغال با مشکل مواجه است .
فرماندار بناب به ثبت‌نام ۷۰۰ نفر در شرکت تعاونی توسعه عمران چند منظوره این شهرستان خبر داد و گفت:از آنجایی که قانون دست این شرکت‌ را در فعالیت‌های مختلف باز گذاشته است امیدواریم با ورود کارکنان مراکز تولیدی در این شرکت بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.
انتهای پیام/خ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.