سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: غربی ها خواهان اخلال در جام جهانی 2018 هستند

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: کشورهای غربی در حال آماده سازی اقدامات با هدف اخلال در جام جهانی 2018 هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت:غربی ها خواهان اخلال در جام جهانی 20118 هستندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره  میزبانی جام جهانی 2018 اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن جام جهانی اقدامات خوبی در جهت آماده سازی ورزشگاه ها برای این رویداد بزرگ در حال انجام است. 

زاخارووا بیان کرد: من فقط می توانم بگویم که شاهد اقدامات بسیار فعال کشورهای غربی برای اخلال در اقدامات آماده سازی جام جهانی در روسیه هستیم و آنها گام های جدی در برابر میزبانی این رویداد بزرگ برداشته اند. هدف کشورهای غربی بر هم زدن میزبانی مناسب روسیه از رقابتهای جام جهانی است. به هر حال این موضوع خسته کننده است.  

وزارت امور خارجه روسیه معتقد است که هدف از نفوذ کشورهای غربی و اخلال در جام جهانی روسیه در وهله اول تاثیر بر افکار عمومی است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت امور خارجه اخیرا از نفوذ خود در نشریات و شبکه های اجتماعی استفاده کرده تا از توسعه حواشی مانند رسوایی ورزشی از جمله دوپینگ در پیرامون روسیه جلوگیری کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
20118 !!!!!!!!!!!
2018
آخرین اخبار