رئیس بنیاد ملی نخبگان استان سمنان گفت: نمایشگاه اختراعات و ابتکارات رویش دماوند با هدف حمایت از مخترعین و مبتکران 18 مهر در دانشگاه آزاد سمنان افتتاح خواهد شد .

داود فیض رئیس بنیاد ملی نخبگان استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،گفت: نمایشگاه اختراعات و ابتکارات رویش دماوند 18 مهرماه با هدف حمایت بنیاد ملی نخبگان از مخترعین در سمنان افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه افزود: 202 اختراع از سراسر کشور در سامانه ثبت شده است  که بعد از داوری در مرحله نهایی 103 اختراع پذیرفته و در جشنواره شرکت داده خاوهد شد.

فیض تصریح کرد: در این جشنواره  منطقه ای 18 استان از سراسر کشور شرکت خواهند کرد.

 رئیس بنیاد ملی نخبگان استان عنوان داشت:  این جشنواره چهارشنبه 18 مهرماه ساعت 8 صبح در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افتتاح خواهد شد و تا ساعت 18 برای بازید عموم مردم باز است و اختتامیه این نمایشگاه پنجشنبه 19 مهرماه ساعت 15 برگزار خواهد شد .

داود فیض گفت: نمایشگاه اختراعات و ابتکارات رویش دماوند در سمنان در تاریخ 18 و 19 مهر ماه چهارشنبه و پنجشنبه با حضور 18 استان برگزار می شود .

وی در ادامه افزود: این جشنواره از ساعت 8 صبح تا 18 چهارشنبه و 8 تا 15 پنجشنبه 18 و 19 مهرماه برای بازدید مردم باز است . 

فیض تصریح کرد: در این نمایشگاه غیر از اقدامات بخش کشاورزی مرتبط با آب در حوزه کشاورزی و مسائل محیط زیست با شرکت دانش بنیان شکل می گیرد و در بخش دیگری مسابقه ایده هایی در حوزه آب که 70 ایده از سراسر کشور بدست بنیاد ملی نخبگان استان رسیده و مورد داوری قرار گرفته است که به 7 اثر آن نیز در روز اختتامیه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت بنیاد ملی نخبگان از مخترعین دانست و اضافه کرد: از 18 استان در این جشنواره شرکت کرده اند که استان تهران  با 33 مخترع  و سمنان با 17 نفر بیشترین تعداد شرکت کنندگان را دارند.

انتهای پیام / گ

نمایشگاه اختراعات و ابتکارات رویش دماوند در سمنان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.