کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اکنون تندبادی با سرعت ۶۴ کیلومتر در ساعت منطقه سیستان در شمال استان را فرا گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ملاشاهی
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در مناطق شمالی استان افرایش ابر خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس این پیش‌بینی در این مدت احتمال بارش‌های پراکنده باران در مناطق شمالی استان وجود دارد.

وی افزود: از هم اکنون تا روز جمعه باد نسبتاًٌ شدید همراه با گرد و خاک در سواحل جنوبی استان جریان دارد و سواحل دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

آزادمنش بیان کرد: هم‌اکنون تندبادی با سرعت 64 کیلومتر در ساعت منطقه سیستان در شمال استان را فرا گرفته که میزان دید را به 1500 متر کاهش داده است.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر امروز سرعت این باد کاسته می‌شود، گفت: از روز دوشنبه هفته آینده با نفوذ توده هوای سرد به سیستان و بلوچستان، ابتدا در شمال استان و سپس در سایر مناطق افزایش سرعت باد و کاهش دما رخ می‌دهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.