از ابتدای سال تاکنون 800 نفر ازمسافران و گردشگران نوروزی توسط نیروهای مستقر در غار آبی تاریخی سهولان از لحاظ فشار خون و دیابت غربالگری شده اند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: این پایگاه از اواخر اسفند ماه در ورودی غار سهولان راه اندازی شده و تا 15 فروردین دایر است.

سامرند مرزنگ افزود: این ایستگاه در طول روز از ساعت 8 صبح تا 8 عصر دایر بوده و خدماتی همچون اندازه گیری فشار خون و آزمایش قند خون به صورت رایگان انجام می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر یک نیروی مرکز بهداشت تعداد دو نفر از نیرو های اورژانس 115 با آمبولانس پشتیبان در این ایستگاه مستقر هستند تا در صورت لزوم موارد درمانی در محل انجام و تا رساندن بیماران اورژانسی به بیمارستان اقدامات لازم صورت پذیرد.

مرزنگ گفت: ایستگاه سلامت سیار برای رفاه حال مسافران و گردشگران مهاباد از اواخر اسفند ماه در غار سهولان راه اندازی شده است.

غار آبی تاریخی سهولان مهاباد در ایام نوروز روزانه پذیرای بیش از هزاران نفر از مسافران نوروزی بوده و در 7 روز اول سال حدود 11 هزار نفر از شهر های مختلف کشور از این محل بازدید کرده اند.

 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.