در طرح استقرار امداد نوروزی تا کنون حدود 3600 نفر ساعت کار توسط فوریتهای پزشکی شهرستان مهاباد انجام شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛از 25 اسفند ماه تاکنون طرح استقرار نوروزی اورژانس 115 شهرستان مهاباد همزمان با کل کشور به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی و تامین سلامت آنها در حال اجرا می باشد.

مسئول فوریتهای پزشکی 115 شهرستان مهاباد گفت: با توجه به حضور فیزیکی انجام گرفته در طول 12 روز گذشته تا کنون حدود 3600 نفر ساعت کار توسط پرسنل زحمتکش این واحد صورت گرفته است که تمامی پایگاه های مرکز فوریتهای پزشکی مهاباد همچون همیشه در این مدت در آمادگی کامل بودند.

وی افزود: از تعداد 5 پایگاه 2 پایگاه در داخل شهر و 3 پایگاه جاده ای ترشکان، برهان و عبداله کرده به صورت 24 ساعته و ایستگاه سیار سلامت غار آبی تاریخی سهولان از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده ارائه خدمت به همشهریان و مسافران بودند.

طاهر آریا گفت:از 108 مأموریت انجام شده در طول این ایام تعداد 20 مورد تصادفی و 88 مورد غیر تصادفی بوده و در طرح استقرار امداد نوروزی تعداد 800 مددجو در غار آبی تاریخی سهولان ویزیت شده است.

وی زمان رسیدن بر بالین بیماران و آسیب دیدگان را در مجموع در شهرستان به طور میانگین در نقاط مختلف بین شهری حدود 5 دقیقه و جاده ها را زیر 7 دقیقه اعلام کرد و خاطر نشان کرد که این میزان از استاندارد کشوری کمتر است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.