رقابت های تنیس زیر ۱۲سال پیش مقدماتی جهانی با پیروزی نمایندگان کشورمان آغاز شد.

پیروزی تنیسورهای ایران در مسابقات پیش مقدماتی جهانیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: نخستین روز مسابقات تنیس زیر ۱۲سال پیش مقدماتی جهانی به میزبانی لبنان آغاز شد و تنیسورهای نوجوان کشورمان در دو بخش دختران و پسران به مصاف تیم های بحرین و سوریه رفتند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی پسران امیرعلی قوام با نتیجه ۰-۶ و ۰-۶ عیسی را شکست داد و در دومین مسابقه کسری رحمانی با نتیجه ۲-۶ و ۰-۶ جابر دیگر نماینده بحرین را برد تا این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

همچنین در بخش دختران نیز درسا چراغی با نتیجه  ۰-۶ و ۰-۶ شاهد از سوریه را مغلوب کرد و آریسا سبزه زار با تکرار این نتیجه لینا دیگر تنیسور سوری را از پیش رو برداشت تا این مسابقه نیز با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

در گروه یک بخش پسران تیم های قطر، عراق و عمان و در گروه دو تیم های لبنان، ایران ، بحرین و سوریه حضور دارند. 

همچنین در بخش دختران نیز ایران با تیم های لبنان، سوریه و یمن هم گروه است.

در پایان مسابقات و در بخش دختران و پسران ۲ تیم برتر جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا این رده سنی که آبان ماه در قزاقستان برگزار خواهد شد را بدست می آوردند.

درسا چراغی، آریسا سبزه زار و رومینا زینالی به مربیگری شهرزاد شیخ صراف و کسری رحمانی، امیرعلی قوام و آرتین نظری به مربیگری تونی آندرویچ ترکیب تیم های دختران و پسران کشورمان در این رقابت ها را تشکیل می دهند.

همچنین سرپرستی مسابقات بر عهده فرشاد صفتی است. 

یادآور می شود: این مسابقات تا روز جمعه ۱۱ فروردین ماه در جونیه بیروت پیگیری می گردد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار