بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برد برابر تیم ملی چین باعث شد که به جام جهانی روسیه نزدیک شویم.

ابراهیمی: به جام جهانی روسیه نزدیک تر شدیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امید ابراهیمی پس از پیروزی تیم ملی مقابل چین اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم با این پیروزی،‌ مردم ایران را خوشحال کنیم که اتفاق بسیار خوبی بود. خوشحالم سه امتیاز این مسابقه را کسب کردیم.

وی درباره اینکه صعود ایران به جام  جهانی 2018 قطعی شده است یا خیر، بیان کرد: صعود ایران به جام جهانی روسیه هنوز قطعی نشده است. در فوتبال ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد اما به جام جهانی بسیار نزدیک شده‌ایم. هدف ما این است که تا روز آخر بهترین نتیجه را بگیریم و با ارائه بهترین بازی، با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم.

هافبک تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار داشتید این همه هوادار از تیم ملی در تعطیلات نوروز حمایت کند، گفت: فکر نمی‌کردم این همه هوادار به ورزشگاه بیایند. بالاخره تعطیلات نوروز است و مردم به سفر می‌روند. هواداران ما را شرمنده می‌کنند. زمانی که چنین هوادارانی را می‌بینیم، با تمام وجود بازی می‌کنیم و روحیه می‌گیریم.

ابراهیمی درباره اینکه چین با مارچلو لیپی چه تغییری نسبت به بازی رفت داشته است، خاطرنشان کرد: لیپی مربی بزرگی است اما ما به تیم خودمان فکر می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار