در دومین روز از مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا اسپورتینگ پرتغال فاتح دیدار بازی نخست امروز بود.

دست ماجر از جام کوتاه ماندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در حالی مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا به روز دوم خود وارد شد که تیم‌های بازنده‌ی روز نخست رقابت‌ها از ساعت ١٨: ٣٠ به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا که دقایقی از آن متقارن با بازی ایران و چین در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ٢٠١٨ فوتبال بود با استقبال کم نظیر هزار تماشاگر یزدی همراه شد.

اما با شروع بازی اسپورتینگ به رهبری ماجر توانست در دو وقت ابتدایی سه گل از تیم لوانته جلو افتاد، اما لوانته که باتوجه به باخت شب گذشته به گلسا همه حیز را از دست رفته می‌دید با هنرنمایی پابلو که به تنهایی هت تریک کرد بازگشت فوق العاده‌ای به بازی داشت و بازی را سه بر سه مساوی کرد.

اما با تساوی این بازی در وقت‌های قانونی بازی به سه دقیقه وقت‌های تلف شده کشیده شد و این به ان معنی بود که تیم برنده تن‌ها دو امتیاز می‌گیرد و با توجه به گل پرتغالی‌ها در این وقت تن‌ها دو امتیاز به حساب اسپورتینگ واریز شد.

با توجه به برد ٤ بر ٣ اسپورتینگ در وقت اضافه امید‌های لیسبونی‌ها نقش بر آب شد تا تکلیف قهرمان تا حد زیادی در بازی امشب مشخص شود.

گفتنی است مقاومت گلساپوش و لوکومتیو مسکو از ساعت ٢٠ با یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.