سمنان;

سرمربی هِف سمنان : با ترکیبی جوان به میدان می رویم

سرمربی هِف سمنان گفت : در بازی فردا با ترکیبی کاملا متفاوت و با بازیکنان جوان به میدان خواهیم رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قاسم سیانکی سرمربی هِف سمنان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار حساس با شهرداری تبریز ضمن قدرتمند دانستن نماینده نبریز افزود:تیم شهرداری تبریز تیم کاملا جوان و قدرتمندی است و قطعا فردا نیز بازی سنگینی را پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد:هفت بازیکن اصلی این تیم را نسبت به بازی مقابل شاهین بوشهر در اختیار نداریم که از این تعداد سه بازیکن را به دلیل مسائل انضباطی از تیم اخراج کردیم و چهار بازیکن نیز فردا از روی سکو نظاره گر مسابقه خواهند بود.

سیانکی با اشاره به بخشیده شدن 2بازیکن هف به دلیل مسائل انضباطی اضافه کرد:در بازی فردا به جوانان تیم اعتماد می کنیم و با ترکیبی کاملا متفاوت پا به میدان خواهیم گذاشت.

سرمربی هف سمنان در پاسخ به این سوال که تا چه میزان به صعود به لیگ یک فوتبال کشور امیدوار است گفت:با توجه به اتفاقاتی که در چند هفته اخیر در باشگاه رخ داده است و تغییرات زیاد در ترکیب این تیم، کاربسیار سختی را برای صعود به رقابت های لیگ دسته اول کشور را داریم ؛اما ناامید نیستیم و با اتکا به همین جوانان امید زیادی به صعود داریم.

وی در پایان تصریح کرد:در دوبازی قبلی به خصوص بازی مقابل نماینده بوشهر مستحق شکست نبودیم و کم لطفی های کادر داوری به تیم هِف ضربه فراوانی زد که امیداواریم فردا نخستین برد خود را در مرحله دوم رقابت ها و در مقابل دیدگان تماشاگران سمنانی کسب کنیم.

شایان ذکر است هِف سمنان از ساعت 15 فردا در هفته سوم مرحله دوم لیگ دو در ورزشگاه 15هزار نفری ولایت سمنان میزبان تیم شهرداری تبریز است.
انتهای پیام / ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار