فرماندار مشگین شهر گفت: جوان 21 ساله‌ای به دلیل سقوط از دره در نزدیکی روستای باللوجه این شهرستان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر اظهار داشت: جوان ۲۱ ساله‌ای که به همراه دو فرد دیگر بوده ، به دلیل نداشتن وضعیت عادی از دره سقوط کرده است.

وی گفت: مرگ جوان مشگین‌شهری در یکی از روستاهای این شهرستان اتفاق افتاده و این موضوع ارتباطی به مجموعه گردشگری پل معلق ندارد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به این‌که برخی از کانال ها و سایت های خبری درصدد بدنام کردن مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر هستند، افزود: این امر از مراجع قضائی پیگیری می‌شود و در حال حاضر هیچ حادثه فوتی از پل معلق مشگین‌شهر گزارش نشده است.

 رحیمی‌زاد گفت: مرگ جوان مشگین‌شهری به دلیل شرب خمر بوده که در این زمینه شیطنت هایی نیز به وسیله دوستان وی انجام شده و این امر از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌شود که دو نفر در این زمینه در حال حاضر دستگیر شده‌اند و یک نفر نیز متواری شده است.

وی بیان کرد: از کانال ها و خبرگزاری ها انتظار داریم خبرهای موثق و تکمیلی را از مسئولان مربوطه دریافت کنند و به هیچ وجه به شایعه‌ها توجه نکنند، چرا که عده‌ای درصدد بدنام کردن مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر هستند که این موضوع با جدیت بررسی می‌شود.

وی با بیان این‌که مجموعه گردشگری پل معلق یکی از مناطق بکر و زییای ایران است، افزود: هم‌اکنون خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی در این مجموعه به چشم می‌خورد و این مجموعه گردشگری به شکل استاندارد طراحی شده و از نظر ایمنی هیچ مشکلی ندارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار