جانشین ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه از رشد پنج درصدی ورود گردشگران نوروزی به این استان خبر داد و گفت: حوادث جاده‌ای در این مدت در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مجتبی نیک‌کردار جانشین ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه ، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد خدمات سفر استان در حال خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

 معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه از رشد پنج درصدی ورود گردشگران نوروزی به کرمانشاه خبر داد و افزود: ورود مسافران و گردشگران نوروزی به استان کرمانشاه باوجود بارش‌های پیاپی خیلی خوب بوده است.
 
وی با اشاره به وجود چهار هزار اثر تاریخی در استان، گفت: از این تعداد 2 هزار و ۲۶۳ اثر به ثبت ملی رسیده و یک اثر(بیستون) نیز ثبت جهانی شده است.
 
نیک‌کردار به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار استان کرمانشاه در زمینه گردشگری اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از 50 هزار گردشگر نوروزی از مجموعه تاریخی بیستون بازدید کرده‌اند.
 
جانشین ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 90 درصد ظرفیت مراکز اقامتی استان پر شده‌اند، تصریح کرد: ماندگاری گردشگران در استان بالا رفته است که این خود به صنعت گردشگری استان کمک شایانی می‌کند.
 
نیک‌کردار با بیان اینکه  از ابتدای تعطیلات نوروزی تا به امروز چهار نفر آمار کشته شدگان حوادث جاده‌ای استان گزارش شده است، ادامه داد: سال گذشته در همین مدت 6 نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند.
 
انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.