اصفهان؛

برگزاری انتخابات شوراهای استان اصفهان در بیش از 3100 شعبه اخذ رأی

بیش از 3 هزار و 100 شعبه اخذ رأی در استان اصفهان برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان مشخص شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان  پیش از ظهر امروز در همایش روسای هیأت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: بحث انتخابات از ابتدا تا پایانش مراحل بسیار مهمی را در بر دارد.

مظفر حاجیان با بیان اینکه مراحل احراز صلاحیت کاندیداها در انتخابات شوراهای اسلامی بسیار مهم است و باید با دقت بسیار ویژه‌ای به آن توجه کرد، افزود: مسؤولیت روسای هیأت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان در این زمینه بسیار سنگین و مهم است.

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی تصریح کرد: کسی که از فیلترهای صلاحیت می‌گذرد یعنی همه شرایط را برای نامزد شدن داشته است، فردی که احراز صلاحیت‌ها را انجام می‌دهد باید در برابر صلاحیت و یا رد صلاحیت‌ها خود را مسؤول بداند.

وی با بیان اینکه انتخابات ما بهترین انتخابات جهان است، تأکید کرد: امکان تقلب در انتخابات به هیچ وجه وجود ندارد، چرا که با تیم بزرگ نظارت بر انتخابات این فرآیند برگزار می‌شود.

حاجیان ادامه داد: به طور کلی 107 شهر و هزار و 349 روستا در استان اصفهان داریم که انتخابات در این شهر و روستاها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نزدیک به 7 هزار نیروی نظارتی اعم از ناظر و سرناظر برای انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان مشخص شده است، خطاب به رؤسای هیات‌های نظارت استان اضافه کرد: لازم است آموزش‌ها را در رأس امور خود قرار دهید.

 دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان خطاب به روسای هیأت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان گفت: از همین امروز چینش نیروهای نظارتی برای مکان‌های اخذ رأی را آغاز کنید.

وی عنوان کرد: بیش از 3 هزار و 100 شعبه اخذ رأی در استان اصفهان برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی استان اصفهان مشخص شده است که امیدواریم به بهترین نحو اخذ رأی در این شعب برای این انتخابات انجام شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.