جوانان جویای کار بخوانند؛

رازهای جادويی برای پيدا كردن شغل پردرآمد در سال ٩٦

پیدا کردن شغل مورد علاقه همراه با درآمد بالا دغدغه جوانان امروز است که کارآفرینان موفق جهانی از رازهایی در این زمینه پرده برداشتند.

گفتن این دروغ ها در محل کار مفید است!به گزارشخبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اکثر کارآفرینان و افراد موفق در کسب و کار در کلاس جهانی، استرات‍ژی های خاصی برای موفقیت داشته اند که باعث شده در محل کار خود پیشرفت کنند و با برداشتن بسیاری از موانع به درآمد بالا دست یابند، این افراد رازهایی درباره موفقیت در محل کار دارند.

توصیه اول: اعتماد به نفس داشته باشید و به خود و توانایی های خود ایمان داشته باشید، اگر در محل کار از شما یک کار بسیار سخت و پیچیده خواسته شد، ابتدا آن را نزد خود تحلیل کنید و نیروی انسانی، زمان، بودجه و سایر موارد را بسنجید، هرگز با یاس و ناامیدی به پروژه ها نگاه نکنید و همیشه در چشم مدیران یک فرد با انرژی و فعال باشید که با سخت کوشی به هدف خود می رسد، همیشه دیدی مثبت داشته باشید و با اعتماد به نفس پروژه را قبول کنید و نهایت سعی و توان خود برای اجرایی کردن آن را به کار بندید.

توصیه دوم: هیچ گاه از مدیر و کارمندان قبلی خود بدگویی نکنید، اگر در یک مصاحبه شغلی قرار دارید و از شما درباره خصوصیات مثبت و منفی مدیر سابق، کارمندان و محل کار سابق شما پرسیده شد، همیشه بهترین موارد را نقل کنید و هرگز بدگویی و غیبت نکنید.

این کارباعث می شود تا مدیران جدید به شما به چشم یک فرد با انگیزه و با انرژی نگاه کنند که تنها به فکر پیشرفت است و هرگز به دنبال حاشیه و انتقاد از مسائل مختلف نیست.

توصیه سوم: در مصاحبه های شغلی برای استخدام جدید همیشه بالاترین حقوق در رده شغلی خود را درخواست کنید، هیچ گاه دید فروتنانه ای به حقوق خود نداشته باشید، شما یک فرد ارزشمند، دارای توانایی های فوق العاده و شایسته بهترین ها هستید، با درخواست حقوق بالا شما اعتماد به نفس و مهارت خود را به تیم مصاحبه کننده نشان می دهید و اینکه نیروی ارزشمندی هستید و این خوش شانسی آنها است که شما می خواهید با آنها همکاری کنید.

در این حالت خود مدیران یا صاحبان کسب و کار بهترین حقوق را با توجه به بودجه و درنظر گرفتن سایر شرایط برای شما در نظر می گیرند.

توصیه چهارم: حتی اگر در کار خود احساس سرشکستگی و یکنواختی می کنید آن را اعلام نکنید، هیچ چیز بدتر از احساس روزمرگی و بی علاقه گی در کار نمی تواند باعث شکست و پسرفت در کار شود، مدیران و صاحبان کسب و کار حامی و پشتیبان افراد سرزنده ، شاد، مشتاق به یادگیری و پیشرفت هستند. افرادی که دچار یکنواختی شده، از کار کردن طفره می روند و انگیزه کافی ندارند به تدریج از سیستم ها حذف می شوند، این افراد در درجه اول زمان تعدیل نیروها قرار دارند و به دلیل تنبلی و بی انگیزگی از دریافت ارتقاء و پاداش ها بی بهره می مانند.

منبع: menshealth

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
تمام چیزایی که گفتین ما رغایت کنیم تو محل کار خودنون وجود نداره باشگاه خبرنگارااااان!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
من یه بار تو مصاحبه طبق اصل سوم شما حقوق بالا درخواست کردم ( گفتم 10 میلیون) کارفرما خندید و گفت علی برکت الله.
مدیونید اگه فکر کنید یارو عصبانی شد و تا دم در با لگد منو هدایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
دمتون گرم. من رشته ام کامپیوتره، دو روز به این روشها عمل کردم از طرف مایکروسافت دعوتنامه برام اومده، قراره از بعد عید برم سرکار جدیدم، تازه از اپل هم پیشنهاد داشتم ولی رد کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
حتی تو رؤیا هم نمیشه تصور کرد. مگه میشه؟ !!!
Iran (Islamic Republic of)
aftab
۱۷:۲۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
درکشور مامتاسفانه هرکس حقوق بالا بگه حذف میشه
هرکس توانایی هاشو نشون بیگاری ازش میکشن
هرکس ساکت بمونه حقش رو میخورن
درضمن اصلا امنیت شغلی وجود نداره که داستان هارو میفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
علی علی کرمی
۰۸:۳۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
برقراری نظام صحیح میان صنعت و دانشگاه، علاوه بر حل معضل بیكاری و ایجاد اشتغال، باعث صرفه‌جویی ارزی و استقلال صنعتی خواهد شد.مسوولان دولتى و بخشهاى مختلف بايد براى ايجاد اشتغال و مبارزه با فساد و باز كردن گره‌هاى امور معيشت مردم و رونق دادن به اقتصاد كشور، حقيقتا كار و تلاش كنند.امروز كشور ما تشنه‌ى فعاليت اقتصادى سالم و ايجاد اشتغال براى جوانان و سرمايه‌گذارى مطمئن است.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۸:۲۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
چه ربطی به پیدا کردن شغل داره
مگه کاری هم هست که ما بریم و تازه درخواست بالاترین حقوق هم داشته باشیم
بهتره در حد خودمون صحبت کنیم و نه در حد کلاس جهانی
ضمنا موضوع فوق هم ربطی به کارآفرینی نداره صرفا کارمندیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
اینها درست ولی کو کار که بخواهی این موارد را اجرا کنی
Iran (Islamic Republic of)
امیرم
۰۱:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
اره اینام خوبن ک شمامیگین= ولی خب من ک شغلم چاه کنی است غنات ابی چاهای منزل ابوفاضلاب توروستامون کارمیکنم شغله پدرمه حالا فکرشوبکن توی یه روستا منم مستجر تازه ازدواج کردم خانمم باردار چطورباین بیکارزندگی کنم هیچ سرمایع دیگه ایم ندارم اگ توهمین شغلم میتونین کارپیداکنین برامن هرجاکارباشه میرم فقط شرمندزنوبچه توراهم نشم بیشترازین اگ مهندس ساختمونی دنبال یه چاه کن خوب میگرده من هستم
Australia
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
از فردا میرم سرکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
حالا کو کار
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۰:۱۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
سلام ممنون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
این هایی که گفتید دیگر راز نیس ......
آخرین اخبار