فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر از فردی كه اقدام به سرقت موتور سيكلت می كرد خبر داد و گفت: از اين متهم دو دستگاه موتور سيكلت مسروقه كشف شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي جعفري نژاد" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت و شكايت مالباختگان ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده و اقدامات علمي و تخصصي خود رد پاي فردي سابقه دار را در اين سرقت ها به دست آورده و با هماهنگي مقام قضايي از منزل وي بازرسي بعمل آوردند كه در اين عمليات دو دستگاه موتور سيكلت مسروقه به همراه مقاديري مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

اين مقام مسئول بيان داشت:با اعتراف صريح متهم به چندين فقره سرقت موتورسيكلت در سطح شهرستان وي به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر از شهروندان خواست هشدارهاي انتظامي را جدي گرفته و حتي الامکان موتورسيکلت خود را در پارکينگ پارک کنند و از نگهبان آن رسيد دريافت نمايند، هنگام پارک کردن حتماً به وسيله قفل و زنجير مناسب موتورسيکلت را قفل نماييد، هيچگاه به بهانه طول نکشيدن کار، موتورسيکلت خود را به صورت روشن ترک نکنند و از پارک کردن وسيله نقليه خود در مکان هاي خلوت و تاريک خودداري نمايند .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.