كتاب "سفر بی خطر" با هدف آموزش نكات مهم پيشگيری از تصادفات در سفرهای نوروزی به همت اداره فرهنگ ترافيك پليس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان چاپ و منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" جهانگير كريمي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در اين باره  گفت: اداره فرهنگ ترافيك پليس راهنمائي و رانندگي استان اصفهان به منظور پيشگيري از بروز تصادفات در سفرهاي نوروزي و گوشزد كردن نكات ضروري در اين ايام اقدام به تهيه و انتشار كتابي با عنوان" سفر بي خطر " كرد.

وي افزود: اين كتاب كه در قطع وزيري و با تيراژ 10 هزار نسخه چاپ شده از ابتداي طرح نوروزي در ايستگاه هاي امنيت و سلامت، ايستگاه هاي پليس راهور و همچنين در مناطق گردشگري در بين مسافران نوروزي توزيع شده است.

سرهنگ كريمي در خصوص محتواي اين كتاب اظهار داشت: كتاب مذكور شامل دو فصل است كه فصل اول آن مربوط به نقشه راه هاي كشور و نقشه كلانشهر اصفهان مي باشد.

وي افزود: در فصل دوم اين كتاب مطالبي در زمينه ايمني در رانندگي، قوانين رانندگي، عدم توجه به جلو، خطر خواب آلودگي هنگام رانندگي، نكات مهم قبل از شروع سفر ، آماده كردن خودرو براي سفر، جدول نمرات منفي، رانندگي در شب، رانندگي در زمان بارندگي و موارد توقيف قانوني وسايل نقليه ارائه شده است.

معاون اجتماعي فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان كرد: علاوه بر اين كتاب ده ها عنوان بروشور، پوستر، اقلام فرهنگي،پازل، پيك نوروزي براي كودكان، كتاب " شهر دوستدار كودك" و ... با همكاري اداره فرهنگ ترافيك پليس راهور و شهرداري اصفهان تهيه و چاپ و در اختيار مسافران نوروزي قرار گرفته است. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Malaysia
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
این کتاب شبیه به کتا ب پارساله