مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از جابه‌جایی 22 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از آغاز سفرهای نوروز امسال تاکنون 255 هزار مسافر در قالب 22 هزار و 500 سفر، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی تحت پوشش شرکت های مسافربری به نقاط مختلف درون و برون استان جابه‌جا شده‌اند.
 
سیاهپور افزود: بارش شدید باران در چند روز گذشته که در بسیاری از محورهای استان  ادامه داشت سبب شد تا راهداران در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده باش کامل باشند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر 890 راهدار در قالب 64 اکیپ ثابت و 9 گروه سیار با استفاده از 579 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهسازی در تمام نقاط حساس محورهای شریانی به ویژه 52 گردنه که 41 مورد آن دارای شرایط حساس مه‌گیری است مشغول خدمات‌رسانی به کاربران جاد‌ه‌ای است.
 
سیاهپور اظهار داشت: در راستای فعالیت‌های نوروزی خط‌کشی، لکه‌گیری محورهای مواصلاتی، روکش آسفالت گرم، بهسازی، پاکسازی  و نیز نصب علایم جدید در برخی نقاط، آشکارسازی نقاط دارای استعداد تصادف، روشن کردن مشعل در نقاط خاص و در مجموع آماده‌سازی راه‌ها از اقدامات اداره راه و شهرسازی در استان بوده است.
 
وی از خط‌کشی هفت هزار و 500 کیلومتری راه‌های مواصلاتی تحت خبر داد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر تمام راهداران  با ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری در تمامی  محورهای استان در حال خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند، تصریح کرد: تا پایان ایام نوروزی نیروهای راهداری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود تا خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران در استان ارائه شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار