بلیند، سرمربی تیم ملی فوتبال هلند، به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،در پی شکست 2-0 هلند مقابل بلغارستان اتحادیه فوتبال هلند، دنی بلیند سرمربی55 ساله تیم ملی فوتبال این کشور را برکنار کرد.

به دنبال نتایج ضعیف هلند در دیدارهای مقدماتی یورو 2016 بلیند در میانه  راه جانشین گاس هیدینک شد اما نتوانست نارنجی ها را به مرحله پایانی این رقابت ها برساند و حالا او هم به دلیل کسب نتایج ضعیف در مقدماتی جام جهانی 2018 اخراج شده است.
 
شکست 2-0 هلند مقابل بلغارستان ، نارنجی پوشان را با خطر از دست دادن دومین تورنمنت بزرگ پیاپی مواجه کرده و همین موضوع باعث شد تا فدراسیون فوتبال هلند تصمیم به اخراج بلیند بگیرد.
 
در بیانیه فدراسیون فوتبال هلند آمده است:" ما برای آنچه دنی که در مدت حضورش برای ما و تیم هلند انجام داد، احترام قائل هستیم .
اما به دلیل اینکه نتایج  ورزشی متاسفانه ناامیدکننده است و به این دلیل که صعود ما به جام جهانی روسیه با مشکل مواجه شده، متاسفانه احساس می کنیم که باید او را کنار بگذاریم."
 
فرد گریم، مربی تیم زیر 21 ساله های هلند، به عنوان سرمربی موقت هدایت هلند را در بازی بعد این تیم که دیداری دوستانه مقابل ایتالیا است، برعهده خواهد داشت.
 
هلند در حال حاضر با 6 امتیاز کمتر نسبت به فرانسه صدرنشین ، در رتبه چهارم گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا قرار دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار