یک استاد دانشگاه گفت: هنوز برای شرکت در لیستی تصمیم نگرفته ام، احتمالا با خط بندی‌ها و تفکراتم در لیست اصلاح طلبان حاضر شوم.

هنوز برای شرکت در لیستی تصمیم نگرفته ام
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در حاشیه ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر همه قطعه‌ها در جای خودش نباشد یک قطعه نمی‌تواند کاری کند؛ این در شورا هم صادق است و باید یک هماهنگی باشد تا شهر تهران به شهری پاک بدل شود.

وی تصریح کرد: شعار من شهر پاک، شهروند پاک و مسئول پاک است. شهری که یک عده درآمد نجومی داشته باشد حتما پاک نیست. شهری که مسئولینش به فکر چیزی جز مردم باشند پاک نیست، ان شاءلله به کمک مردم که همه کار‌ها به کمک آن‌ها به سرانجام می‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان ادامه داد: هنوز برای شرکت در لیستی تصمیم نگرفته ام. با تمامی دوستان هستم و فرقی هم ندارد که اصلاح طلب یا اصولگرا باشد.

وی افزود: شاید با خط بندی‌ها و تفکراتم در لیست اصلاح طلبان در انتخابات حاضر شوم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان در بخش پایانی سخنانش درباره مسئله شفاف سازی خاطر نشان کرد: به تعبیر برخی سیاسیون اگر شفاف سازی وجود داشته باشد مشکلات حل می شود. بسیاری از کشورهای دنیا سایتی را طراحی کرده اند که در آن تا رقم آخر حقوق مسئولان و حتی رئیس جمهورشان مشخص است و اگر رقمی بیشتر از آن گرفته باشند رسانه ها آنها را رسوا می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار