فرماندار شهرستان مبارکه از نام نویسی 263 داوطلب انتخابات برای عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تا پایان ششمین روز ثبت نام خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصغر ذاکری  افزود: از این تعداد، 39 نفر ثبت نام مربوط به عضویت در شوراهای اسلامی شهر مبارکه 44 نفر شهر مجلسی،22 نفر شهر دیزیچه، شش نفر شهر طالخونچه، 20 نفر زیباشهر، 9 نفر کرکوند و 123 نفر هم برای عضویت در شوراهای روستاهای بخش مرکزی و گرکن جنوبی شهرستان مبارکه بوده است.

ذاکری با یادآوری اینکه نام نویسی از داوطلبان انتخابات عضویت در پنجمین شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفند سال 95 شروع شده است و تا امروز (ششم فروردین 96 ) ادامه خواهد داشت، از داوطلبان خواست درفرصت مناسب باقی مانده به فرمانداری وبخشداری های شهرستان مبارکه مراجعه و ثبت نام کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان مبارکه با شش شهر مبارکه، دیزیچه، زیباشهر، کرکوند، طالخونچه و مجلسی و 34 روستا در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.