اصفهان؛

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در استان اصفهان به 8707 نفر رسید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در آخرین روز مهلت ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان تا این لحظه 8 هزار و 707 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا ضیایی  با اشاره به آخرین اطلاعات داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارکرد: امروز  ششم فروردین‌ماه 96 آخرین روز از ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور است.

وی افزود: در آخرین روز مهلت ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان تا این لحظه 8 هزار و 707 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: داوطلبانی که تاکنون فرم عدم سوء پیشنیه را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به فرمانداری اصفهان، فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و بعد از دریافت گواهی عدم سوء پیشینه، باید اصل فرم عدم سوء پیشنیه را ضمیمه مدارک خود کنند.

گفتنی است ستاد انتخابات کشور امروز یکشنبه در جدید ترین اطلاعیه خود اعلام کرد که ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان روز یکشنبه 6 فروردین ماه 96 ادامه خواهد یافت؛ براساس این اطلاعیه، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با هماهنگی رؤسای ستاد انتخابات استان‌ها تا ساعت 24 امروز از داوطلبان ثبت نام به عمل می‌آورند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.