به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حبیب حبیبزاده رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور در دبیرخانه ستاد خدمات سفر مازندران که در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد، گفت: بازرسی و نظارت از دستگاههای خدماترسان سفرهای نوروزی به صورت تئوری و نوشتاری صورت نمیگیرد بلکه عملی و در لحظه انجام میشود.
وی شکایت ، انتقاد مردمی ، نظارت و بازرسی از دستگاههای اجرایی از دورترین نقطه کشور انجام میشود تا مسافران و گردشگران در سفر از امنیت و رفاه مناسبی برخوردار شوند.
رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور با اشاره به اینکه دغدغه مسؤولان مازندرانی در میزان خدماترسانی به مسافران کشوری بیش از توان استانی است گفت: مازندران در ایام تعطیل پر ترددترین جاده کشور است که نیازمند است به لحاظ خدمات ملی از اعتبار ملی هم برخوردار شود.
حبیبزاده افزود: عملکرد دستگاههای اجرایی خدماتی نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری، بانکها، نیروی انتظامی، فرودگاه،هتل، دفاتر فروش و جایگاه سوخت از نزدیک مورد ارزیابی قرار میگیرد.
وی گفت: بار شناور مسافران در مازندران محدود به فصل و زمان نیست این استان در تمام فصول سال گردشگرپذیر است لازم است در بخش خدماترسانی اعتبار کشوری به این استان تعلق گیرد.
رئیس بازرسی خدمات سفرهای نوروزی کشور افزود: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید در کشور عملی شود و گزارش ما در بازرسیها واقعی و به دور از سیاهنمایی است.
انتهای پیام/ر