جانشین فرمانده ناجا از فعالیت 3 هزار و 300 ایستگاه ثابت و سیار پلیس و 30 فروند بالگرد به منظور ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از پاسگاه پلیس راه آزاده راه "کرج – قزوین" در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار 25 هزار تیم گشتی پیاده و خودرویی از عوامل نیروی انتظامی در سراسر کشور اظهار داشت: در این ایام 3 هزار و 300 ایستگاه ثابت و سیار پلیس و 30 فروند بالگرد به منظور ارایه خدمات مطلوب به مسافران در نوروز در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کاهش 6 درصدی جرایم و سرقت های مهم در کشور خاطر نشان کرد: شاخص های امنیتی در مرزهای کشور بهبود یافته است.

سردار مومنی با تأکید بر اینکه متأسفانه در هر شرایطی تعدادی از افراد قوانین را رعایت نمی کنند، گفت: همکاران پلیس راه با تخلفات حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز برخورد می کنند.

وی با تأکید بر اینکه سال 95 قرارگاه قاچاق کالا راه اندازی و از ظرفیت همه نیروی انتظامی در این راستا استفاده شده است، اعلام کرد: خوشبختانه کشفیات کالای قاچاق در سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه تمرکز نیروی انتظامی در حوزه قاچاق کالا در بخش باندهای بزرگ و سازمان یافته افزایش پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: در سال گذشته انهدام باندهای بزرگ و سازمان یافته 70 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.