آخرین رویداد ثبت شده در تقویم فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی پیش از شروع جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا در یزد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا در حالی با حضور تیم‌های لوکومتیو روسیه، لوانته اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال و به میزبانی مقاومت گلساپوش ایران برگزار می‌شود که پایه‌ی این تیم‌ها را ملی پوشان کشورشان تشکیل می‌دهند.

برای درک بهتر از اهمیت این مسابقات کافی است بدانید تیم‌های ملی پرتغال، روسیه و ایران جزو پنج تیم برتر جهان به شمار می‌روند و قهرمانی از آن هریک از تیم‌های باشگاهی شود کشوری را غرق در امید قهرمانی جهان می‌کند!

از طرفی حضور ملی پوشان ایرانی، چون محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، پیمان حسینی و حسن عبدالهی در تیم لوکومتیو و جدال با ستاره‌های یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی (حمید بهزاد پور، علی ناظم و محمد علی مختاری) ایده آل‌ترین دوئل را برای میرشمسی به ارمغان می‌اورد چراکه شاگردانش بهترین محک را مقابل حریفان اصلی خود در باهاما خواهند خورد.

گفتنی است طبق آخرین اخبار بیست کشور جهان بازی‌های اوراسیای ٢٠١٧ در یزد را پوشش خواهند داد و این به این معنی است که سایر تیم‌های حاضر در جام جهانی باهاما به این مسابقات به چشم آنالیز برای تیم هایشان چشم خواهند داشت.

گزارش از: محمدرضا سلیمی

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.