وزیردادگستری گفت: به برکت هوشیاری و مجاهدت های نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و همکاری خوب مردم با دستگاه های امنیتی، ایران در امنیت کامل است.

امنیت ایران مدیون مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیردادگستری روز یکشنبه در نشست با فرمانده انتظامی، استاندار و فرماندهان نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در محل قرارگاه نوروزی امام علی(ع) واقع در ستاد فرماندهی با تبریک سال نو گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تلاش های بسیار زیادی انجام دادند تا ایران اسلامی را ناامن کنند اما به برکت هوشیاری و مجاهدت های نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و همکاری خوب مردم با دستگاه های امنیتی در امنیت کامل به سر می بریم.

وی افزود: نیروی انتظامی نماد نظم، قانون و حافظ امنیت شهروندان است.

پورمحمدی با بیان اینکه مهمترین رسالت نیروی انتظامی دفاع و حفظ حقوق شهروندی است خاطر نشان کرد: مردم باید نیروی انتظامی را به عنوان تکیه گاه خودشان به حساب بیاورند.

وزیر دادگستری گفت:در چند سال اخیر دستاوردهای امنیتی بسیار خوبی در  استان سیستان و بلوچستان رقم خورده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در گذشته با سیل مهاجرت ها و عدم اقبال حضور سرمایه گذاران در سیستان و بلوچستان مواجه بودیم، افزود: با برقرای امنیت در این استان هم اینک شاهد آمدن سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.

وزیر دادگستری تاکید کرد: حرکت رو به جلو و توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان باید با سرعت بیشتری انجام شود تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این استان باشیم.

پور محمدی افزود: در گذشته ناامنی و عدم آرامش در سیستان و بلوچستان در اذهان عمومی شکل گرفته بود که با تلاش های صورت گرفته هم اینک این استان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

افزایش 40 درصدی رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس در سال 95 

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز دراین نشست گفت: 12 هزار و 200 نفر در ایام نوروزی در طرح نوروزی پلیس در استان به کارگیری شدند.

وی  افزود: براساس نظر سنجی های مراکز غیر از ناجا 40 درصد رضایت مندی مردم نسبت به عملکرد پلیس در سال 95 افزایش یافته است.

سردار رحیمی تاکید کرد: 120 تن مواد مخدر در این استان توسط نیروی انتظامی کشف شد که یک پنجم میزان کشفیات کشور را شامل می شود.

وی افزود: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان امسال با کشف 92 درصد از جرائم در صدر کشف جرم در کشور قرار دارد.

سردار رحیمی اظهار داشت: نیروی انتظامی از ابتدای سال تا کنون توانسته بیش از 9 میلیون لیتر مواد سوختی را در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط کند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.