در پی ارتحال آیت الله ابن الرضا خوانساری موسس حوزه علمیه خوانسار ، آیت الله مظاهری در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس حوزه علمیه اصفهان در این پیام، رحلت عالم جلیل‌القدر مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج سید مهدی ابن‌الرضا'قدس‌سره‌الشریف' را موجب تأسف و تأثر دانست و افزود : این عالم ربانی، عمر شریف و با برکت خود را یکسره مصروف خدمت به اسلام و مسلمین وحوزه‌های علمیه و خصوصا تربیت طلاب و فضلا و سربازان حضرت ولی‌عصر'ارواح‌العالمین‌له‌الفداء' کردند و در این مسیر نورانی با اشتیاق و انگیزۀ وافر و با اخلاص و اخلاق والای خود، منشأء اثر فراوان گشتند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: موقعیت علمی و دینی و مذهبی شهرستان خوانسار و مردم مؤمن آن سامان، مرهون همت و مجاهدت خاندان معزز ابن‌الرضا و شخص این عالم بزرگوار و والد عالیقدرشان 'رضوان‌ الله ‌علیهما' است.
رئیس حوزه علمیه در پایان با اظهار تسلیت به بیت شریف ایشان خصوصا آقازادگان عالم و مکرمشان و نیز همه شاگردان و ارادتمندان آن عالم ربانی و همچنین مردم شریف خوانسار، از خداوند متعال، علو درجات و رحمت واسعه را برای ایشان و صبر و اجر و سعادت را برای همۀ بازماندگان محترم مسألت خواست.
آیت الله سیدمهدی ابن الرضا(ره) ،عالم وارسته و رئیس حوزه علمیه خوانسارعصرجمعه گذشته دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع آیت الله سیدمهدی ابن الرضا خوانساری امروز (یکشنبه) ساعت 16 از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در قم برگزار می شود.

آیت الله این الرضا خوانساری ازعلمای برجسته خوانسار بود که نزد آیت الله بروجردی، محقق داماد، اراکی، گلپایگانی و طباطبایی و حضرت امام خمینی (ره) شاگردی کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار