کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با گلزنی مقابل مجارستان تعداد گل های ملی خود را به 70 گل افزایش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو بامداد امروز(یکشنبه) در دیدار تیم های ملی پرتغال و مجارستان دو گل برای کشورش به ثمر رساند و به این ترتیب شمار گل های ملی خود را به 70 گل رساند.

  در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا ، بامداد امروز چهار دیدار همزمان برگزار شد. در یکی از این مسابقات و از گروه دوم، پرتغال، قهرمان یورو 2016 به راحتی در خانه 3 بر صفر از سد مجارستان گذشت. سیلوا در دقیقه 32 و کریس رونالدو در دقایق 36 و 65 برای پرتغال گل زدند تا این تیم 12 امتیازی شده و پشت سر سوئیس 15 امتیازی در رده دوم باقی بماند.
رونالدو با دو گلی که مقابل مجارستان زد آمار خود را به 9 گل زده در 5  بازی مرحله مقدماتی جام جهانی رساند. اکنون او با 70 گل ملی در رتبه چهارم برترین گلزنان ملی اروپا قرار دارد.
با این حال رونالدو معتقد است که این آمار و رکوردها برایش اهمیتی ندارند.
 
او گفت:" می‌دانم چند گل زده ام ولی این مهم ترین موضوع نیست. آنچه که اهمیت دارد این است که ما پیروز شده ایم و برای رسیدن به جام جهانی در مبارزه هستیم.

گفتنی است،رونالدو که آگوست 2003 در سن 18 سالگی به عضویت تیم ملی پرتغال درآمده است 70 گل خود را در 137 بازی ملی به ثمر رسانده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار