مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: زائران عتبات عالیات در 17 گروه به صورت زمینی و 23 گروه به صورت هوایی با 6 پرواز در هر هفته به زیارت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مشرف می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی زاهدی  با اشاره به آمار اعزام زائران اعزامی به کربلای معلی اظهار کرد: در هر هفته بیش از 40 گروه از استان اصفهان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی افزود: زائران عتبات عالیات در 17 گروه به صورت زمینی و 23 گروه به صورت هوایی با 6 پرواز در هر هفته به زیارت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) مشرف می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به مذاکرات انجام شده برای فراهم شدن شرایط لازم جهت تشرف حجاج ایرانی به حج تمتع گفت: در سال 94 بیش از 5 هزار زائر از استان اصفهان به حج تمتع اعزام شدند که با توجه به مذاکرات انجام شده برای حضور حجاج ایرانی در مراسم حج امسال، برنامه‌ریزی‌های لازم در حال پیگیری است.

گفتنی است در روزهای پایانی سال 95 سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد شرایط لازم برای تشرف بیش از 85 هزار نفر از حجاج جمهوری اسلامی ایران در حج سال 1396 مهیا شده است.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.