ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در بلندی‌های اشغالی جولان و کرانه باختری تمرین نظامی برگزار کند.

ارتش رژيم صهيونيستی در بلندی‌های اشغالی جولان تمرين نظامی برگزار می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه تایمز آو اسرائیل، همزمان با تشدید تنش بین رژیم صهیونیستی و دولت سوریه، نیروهای مسلح این رژیم در بلندی‌های اشغالی جولان و کرانه باختری تمرین نظامی برگزار می‌کنند.

تایمز آو اسرائیل در این باره نوشت: این تمرینات در بحبوحه اوج گرفتن تنشها با سوریه برگزار می‌شود، اما ارتش اسرائیل می گوید که تمرینات پیش از این برنامه‌ریزی شده بود.

به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی،‌ این تمرینات گسترده از روز یکشنبه آغاز میشود.

تایمز آو اسرائیل افزود: تمرین نظامی در بلندی‌های جولان در زمانی برگزار می شود که در پی حملات اسرائیل به اهدافی در سوریه و همچنین واکنش سوریه و حمله‌اش به جنگنده اسرائیلی،‌ تنش‌ها شدت پیدا کرده است.

یک روزنامه لبنانی روز شنبه گزارش داد، سوریه از طریق روسیه به رژیم صهیونیستی پیغام داده است که در صورت حمله مجدد اسرائیل، از موشک‌های اسکاد استفاده خواهد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود مدعی شد که تمرینات از قبل برنامه‌ریزی شده بود و هدفش حفظ سطح آمادگی نیروها است. تمرینات تا پایان هفته ادامه می یابد.

رژیم صهیونیستی پس از جنگ شش‌ روزۀ سال 1967ف بلندی‌های جولان سوریه را اشغال کرد؛ اقدامی که جامعۀ بین‌المللی هرگز آن را به رسمیت نشناخته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار