فرماندار نهاوند از ثبت نام 501نامزد انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کریم حمیدوند فرماندار نهاوند گفت: با شروع نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا امروز شنبه 501 نامزد نامنویسی کردند.

وی  افزود: 492 تن از داوطلبان مرد و 9داوطلب زن تا امروز شنبه 5 فروردین نام نویسی کرده اند.

حمیدوند گفت: تاکنون 40داوطلب برای شهر نهاوند، 13 داوطلب برای شهر فیروزان، 13 داوطلب برای شهر گیان و9داوطلب برای شهر برزول با حضور در فرمانداری نهاوند ثبت نام کردند.

وی در خصوص ثبت نام شوراهای روستایی در بخشداری های تابعه شهرستان نیز گفت : تا به امروز 240 داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی، 110داوطلب برای روستاهای بخش خزل،37داوطلب برای روستاهای بخش زرین دشت و39داوطلب برای روستاهای بخش گیان با حضور در بخشداریهای مربوطه ثبت نام کردند.

حمیدوند با اشاره به فرصت 1 روز دیگر برای واجدین شرایط ثبت نام اظهار داشت: از امروز فقط1روز دیگر فرصت برای ثبت نام باقی است لذا از همه کسانی که واجد شرایط هستند و می خواهند برای شهر و روستا کاندید شوند می خواهیم برای سهولت کار در مدت این 1 روز برای نام نویسی مراجعه کنند و کار را به روز و ساعات آخر واگذار نکنند.

وی بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان همه روزه از ساعت 8 صبح تا پایان وقت قانونی در فرمانداری و بخشداری های تابعه تا 6 فروردین ماه  انجام می شود و هر کسی که واجد شرایط است و برگه سوء پیشینه و مدارک لازم را دارد می تواند برای ثبت نام خود اقدام کند.


ثبت نام 501نامزد در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان نهاوند

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.