جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: جاده‌های این استان به دلیل بارش باران و برف لغزنده بوده و با محدودیت دید مواجه است.

بارش برف و محدودیت دید در جاده‌های خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار امروز شنبه افزود: هم اکنون در گردنه بارش برف و محدودیت دید در جاده های خراسان رضویتیوان جاده درگز و جاده های قوچان و سرولایت بارش برف ادامه دارد.
او اظهار کرد: جاده های چناران، کلات، نیشابور، رباط سنگ، شادمهر و جاده مشهد - سرخس نیز به دلیل بارش باران لغزنده است.
 
به گفته وی در گردنه تیوان جاده درگز - قوچان، گردنه گوجگی در جاده کلات و آزاد راه شهید شوشتری نیز مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.
 
رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تاکید بر احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها افزود: هم اکنون مسیر های خروجی این استان دارای ترافیک پرحجم است.
 
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نیز از بارش برف در جاده های شهرستان های احمد آباد، چناران، طرقبه - شاندیز و گردنه های گوجگی در جاده کلات، خماری، سبز و ابرش در مسیر تربت حیدریه - باغچه خبر داد.
 
ابوالفضل حسینی گفت: جاده های شهرستان های سرخس، صالح آباد، تربت جام، بردسکن - سبزوار و آزاد راه مشهد - باغچه نیز بارانی و لغزنده است.
 
او افزود: هم اکنون در جاده های شهرستان های احمد آباد، تایباد، خواف، کلات - مشهد، فریمان - مشهد و گردنه های تیوان در جاده قوچان - درگز، گوجگی در جاده مشهد - کلات، مزداوند و ژرف در سرخس و همچنین آزاد راه مشهد - باغچه نیز مه غلیظ حاکم است.
 
وی اظهار کرد: رانندگان باید با رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.
ریزش باران که از عصر دیروز در استان خراسان رضوی آغاز شده است تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.