فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش دو درصدی تلفات جاده ای در کشور نسبت به پارسال خبر داد.

کاهش دو درصدی تلفات جاده ایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد،سردار حسین اشتری با اشاره به شروع موج دوم سفرهای نوروزی و موج اول بازگشت از سفرها گفت: با توجه به هماهنگی خوب شکل گرفته میان نیروی انتظامی و مردم، شاهد کاهش تصادفات در برخی محورها نسبت به سال گذشته بوده ایم.
 
وی افزود: به دلیل وضعیت آب و هوایی موجود در کشور و بارش برف و باران در نقاط مختلف از مردم می خواهیم توصیه های پلیس راهور را جدی گرفته و آمادگی لازم را برای حضور در جاده ها داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه طبق آمار بیشترین تصادفات در ساعات 16 الی 20 و بر اثر خستگی رخ داده است گفت: حتما رانندگان در طول سفر پس از هر دو ساعت رانندگی پانزده دقیقه را برای استراحت در نظر بگیرند و با رعایت کامل مقررات، سفر خوب و بدون حادثه ای را داشته باشند.
 
سردار اشتری افزود: استان خراسان رضوی و شهر مشهد با ورود بیش از 5 میلیون مسافر، بیشترین سهم تردد جاده ای را در کشور به خود اختصاص داده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی از بیستو پنج اسفند تا پانزدهم فروردین ماه، وضعیت امنیت کشور به خصوص مرزها را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: فرزندان شما در نیروی انتظامی هوشیار هستند تا هیچ مشکلی برای هم میهنان به وجود نیاید.
 
انتهای پیام//ح.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.