دبیر ستاد نوروزی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: 27 نقطه از جاده‌های سمنان زیرپوشش دوربین مداربسته قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مجید عرفانی‌تبار دبیر ستاد نوروزی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان درباره تمهیدات نوروزی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: امکانات و تجهیزات لازم را در حوزه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در محورهای استان بسیج کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه ایستگاه‌های صلواتی را در جهت کاهش حوادث و تصادفات رانندگی در جاده‌های استان راه‌اندازی کرده‌ایم، تصریح کرد: این ایستگاه‌ها توقف‌گاه‌هایی برای مسافران به‌منظور استراحت موقت است تا از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان جلوگیری شود.

عرفانی‌تبار با اشاره به اینکه 11 نقطه به غیر از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برای ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در نظر گرفته شده است، افزود: 27 باب مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده‌های این استان وجود دارد که خدمات ارائه می‌دهند.

دبیر ستاد نوروزی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با بیان اینکه آمار خاصی از تصادفات نداریم، اظهار داشت: ناجا اطلاعات تصادفات را منعکس می‌کند؛ ولی ایستگاه‌های امدادرسانی در سراسر استان راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر اینکه در 27 نقطه از جاده‌های سمنان دوربین مداربسته فعال شده است، افزود: دوربین‌های ثبت تخلف در تمام جاده‌های استان فعال است و تخلفات سرعت رصد می‌شود.

دبیر ستاد نوروزی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان افزود: مدیریت سفر باید طبق برنامه انجام شود و اطلاعات خوبی در این راستا در سایت 141.ir وجود دارد و مسافران می‌توانند این اطلاعات را درباره سراسر راه‌های ایران دریافت کنند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار