رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 3 هزار و 352 نفر در انتخابات 29 ارددیبهشت ماه از طریق آرای مردمی به عنوان اعضای شوراهای شهر و روستا انتخاب می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان نمین با اعلام این خبر افزود: تا پایان روز چهارم فروردین یک هزار و 527 نفر برای شرکت در انتخابات شهر و روستا در کل استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه 378 نفر تا پایان روز پنجم برای حضور در شوراهای شهر نام نویسی کرده اند اظهار داشت: یک هزار و 194 نفر نیز برای عضویت در انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ضمن نامناسب دانستن وضعیت نام نویسی در حوزه شوراهای اسلامی روستا در استان اردبیل از همه روستاییان عزیز خواست برای اینکه روستای آنها دارای شورا شود و از این طریق مشکلات روستایی آنها برطرف گردد افراد معتمد و مورد نظر را برای کاندید شدن پیش قدم کنند.

فرماندار شهرستان نمین هم در جریان این بازدید گفت: در پایان چهارمین روز از فروردین ماه،186 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نمین ثبت نام کرده اند.

فرهاد عبدالعلی پور اشاره به اینکه 5 روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا میگذرد گفت: تاکنون 186نفر ثبت نام نموده اند که از این تعداد26 نفر شهری و160 نفر از روستاها بخش های تابعه مرکزی ،ویلکیج و عنبران است.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر 4 نفر از ثبت نام کنندگان زن هستد اظهار داشت: افرادی که قصد ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند با توجه به اینکه تنها دو روز از مهلت قانونی باقی مانده مراحل ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.