۲۶ هزار نفر به اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در طرح نوروزی مراجعه کردند.

مراجعه ۲۶ هزار نفر به اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در طرح نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مراجعه بیش از ۲۶ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه از آغاز به‌کار ستاد نوروزی امداد سیستان و بلوچستان تاکنون خبر داد.

فریبرز راشدی گفت: از آغاز به کار ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکنون بیش از 26 هزار و 570 نفر به اورژانس بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: از مجموع مراجعان 24 هزار و 221 نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند و 2 هزار و 328 نفر بستری شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اورژانس‌های بیمارستانی به عنوان پیشانی بیمارستان محسوب می‌شوند، تصریح کرد: همواره همکاران  شاغل در اورژانس با وجود تمام استرس و مشغله بالای کاری، تلاش می‌کنند تا با روی خوش خدمات درمانی را ارائه کنند.

راشدی با اشاره به اینکه روزانه 6  تیم کارشناسی از ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت بازدید به واحدهای مختلف ارائه خدمات شهری و روستایی و اعزام می‌شوند، افزود: از ابتدای راه‌اندازی ستاد نوروزی تاکنون 51 بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس شهرستان‌ها و 84 بازدید از مراکز درمانی حوزه زاهدان انجام شده است.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: همچنین تاکنون  31 بازدید از داروخانه‌های بیمارستانی و خصوصی، یک هزار و 407 بازدید از مراکز تهیه و عرضه و فروش مواد غذایی، 196 بازدید از اماکن عمومی حساس و 6 بازدید از مراکز بین راهی انجام شده است.

گفتنی است:ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تا 15 فروردین‌ماه فعال است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار