فرمانده انتظامی استان از دستگيری يك نفر توزيع كننده مواد مخدر و كشف 149 كيلو و 500 گرم ترياك در آزاد راه خرم زال خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار قنبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعاليت اعضای باندی در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر در استان لرستان و استان های همجوار، دستگیری سوداگران مرگ در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت . 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی ، عوامل باند و خودروهای مورد استفاده آنان در حمل و توزیع مواد مخدر شناسایی که در این خصوص مشخص شد اعضای باند قصد جابجايی و انتقال محموله مواد مخدر از استان جنوبی به لرستان را دارند. 

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملياتی مشترك با ماموران انتظامی شهرستان چگني و هماهنگی با مقام قضائی ، یک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه خودروی سمند را در عوارضی خرم زال شناسایی که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار كردند. 

وی افزود: ماموران انتظامی طی مسافتی تعقیب و گریز هر دو خودرو را توقيف و در بازرسی از پژو 405 ، 149 کیلو و 500 گرم ترياك کشف کردند که در این خصوص يك نفر دستگير شد . 

سردار قنبری گفت: تلاش پليس جهت شناسايي و دستگيری همدستان سوداگر مرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۲۰:۱۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
با آمدن تخم مواد موخدر داخل کشور باعث کشت یواشکی مردوم شده است .