پذیرش 9 میلیون گردشگر در مراکز اقامتی کشور

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: تا پایان دومین روز فروردین 9 میلیون مسافر نوروزی در مراکز اقامتی کشور پذیرش شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: مسئولان استانی و کشوری ضمن توجه به منافع ملی، از میراث فرهنگی به عنوان هویت ملی افراد غافل نباشند و با این کار  یک ارتباط منسجم بین ملت و دولت برقرار کنند.

زهرا احمدی پور با اشاره به اینکه تا پایان دومین روز فروردین 9 میلیون مسافر نوروزی در مراکز اقامتی کشور پذیرش شده اند افزود: استان خراسان رضوی رتبه نخست در حوزه پذیرش واسکان مسافران در مراکز اقامتی کسب کرده است.

معاون رئیس جمهور خواستار توجه بیشتر به بافت تاریخی شهربروجرد شد و گفت:  ضرورت دارد با احیاء بافت تاریخی شهر بروجرد، بازسازی ومرمت بناهای تاریخی شهرستان بروجرد را به عنوان قطب گردشگری کشور تبدیل کنیم.

 زهرا احمدی پور با اشاره به رویکرد دولت در ایجاد اشتغال گفت: دولت برای ایجاد اشتغال به صنعت گردشگری توجه ویژه دارد و به عنوان  یک صنعت پاک می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال،  تولید درآمد داشته باشد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.