خبرهای پلیس استان فارس در روز پنج شنبه 3 فروردین ماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محسن سروقد جانشین رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: ماموران كلانتری شیراز فردی را به نام "ز- ب" به عنوان متهم به سارق درون خودرو دستگیر كردند.

 
وی اظهار كرد: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان فارس منتقل و در تحقیقات به عمل آمده، وی به 28 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهر شیراز اقرار كرد.
 
 
جانشین رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: در این رابطه صحنه های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و متهم با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
 
پایان خط 9 نفر اراذل و اوباش در شیراز  
رئیس پلیس امنیت عمومی فارس از دستگیری 9 نفر اراذل و اوباش در طرح نوروزی پلیس فارس خبر داد.  
 
سرهنگ سیدموسی حسینی رئیس پلیس امنیت عمومی فارس گفت: در راستای برخورد با اراذل و اوباش و افرادی كه به صورت مشهود امنیت و آسایش عمومی را بویژه در ایام نوروز به مخاطره می اندازند، دستگیری این افراد در دستور كار ماموران قرار گرفت.
 
وی اظهار كرد: در این راستا ماموران اقدام به پاکسازی تفرجگاها، اماکن رفاهی و زیارتی و پرتردد كردند و در نتیجه ۹ نفر را دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی كردند.
 
رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس افزود: در این عملیات ها از متهمان دستگیر شده دو تیغه کارد کشف، دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پراید كه با آن برای مردم ایجاد مزاحمت می كردند توقیف شد.
 
سرهنگ حسینی از شهروندان درخواست كرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اراذل و اوباش و مخلان نظم، آرامش و آسایش شهروندان دارند را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار