نيروی انتظامی بازوی پر توان نظام اسلامی در مقابله با تهدیدات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام نادعلی زاده امام جمعه شهرستان جویبار در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس در این شهرستان، گفت: نيروی انتظامی بازوی پر توان نظام اسلامی در مقابله با تهدیدات است.

وی گفت: نيروی انتظامی بازوی پر توان نظام اسلامی در مقابله با تهديدات و برخورد با مخلان نظم و امنيت جامعه بوده و كاركنان سخت كوش و تلاشگر آن سرافرازانه و با افتخار بر قله های تامين نظم و امنيت يكه تازی می كنند.

امام جمعه شهرستان جویبار سعه صدر ، آراستگی به صفات اخلاقی و رفتاری نيكو را از مشخصه های بارز پليس ايران اسلامي در مقايسه با پليس های ساير كشورهای جهان دانست و افزود: نيروی انتظامي با نوآوری و شكوفايی و تحول عظيم و شگفت انگيز توانسته خدمات ارزنده ای به مردم ارائه دهد.

حجت الاسلام نادعلی زاده در توصيه ای به کارکنان پليس با بیان اینکه جز با خدا با کس ديگر معامله نکنید، گفت: امروز نيروی انتظامی با تلاش شبانه روزی در جای جای ميهن، نظم و امنيت را برقرار کرده به گونه ای که احساس امنيت مطلوبی را در کشور شاهد هستيم.

وهابی فرماندار شهرستان جویبار نیز با تقدير از زحمات بی دريغ کارکنان نيروی انتظامی، گفت: فرماندهی انتظامی استان توانسته جايگاه خوبی را در برخورد با متخلفان و برقراری تامين امنيت شهروندان در کشور داشته باشد.

سرهنگ اکبر درویشی فرماندهی انتظامی شهرستان جویبار نیز گفت: كاركنان نيروی انتظامی با اقتدار، انسجام و يكپارچگی در تمامي صحنه ها حضوری پررنگ و نقش آفرين داشته و تلاش دارند تا آرامش را برای همه اقشار جامعه فراهم كنند.

وی از عزم جدی پليس برای تحقق فرامين مقام معظم رهبری با برنامه ريزی های مدون و با گام های محكم و استوار در مسير تامين امنيت جامعه و ارتقاء احساس آرامش مردم خبر داد .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.