قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس از پذیرش و اسکان بیش از 556 هزار نفر روز در مدارس فارس تا صبح امروز 3 فروردین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامعلی حق شناس قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان فراشبند اظهار کرد: در طی سه روز اخیر ظرفیت کلاس های درس در شیراز و چند شهر بزرگ استان تکمیل می شود.

 
 قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس با تکمیل ظرفیت کلاس های درس، اسکان صرفا در نمازخانه و راهرو مدارس و سالن های ورزشی متعلق به آموزش و پرورش با برپایی چادر انجام می شود.
 
حق شناس گفت: تمام کسانی که در مدارس حتی با برپایی چادر اسکان داده می شوند از امکانات طبخ غذا، پارکینگ ماشین، حمام و سرویس های بهداشتی بهره مند می شوند.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس در این خصوص افزود: امسال سعی شد که همه سرایداران و خدمتگزاران مدارس در دوره های آموزشی ویژه تکریم مهمانان نوروزی شرکت کنند.

قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: این اداره کل با چاپ و توزیع نشریه بهاریه علاوه بر ارائه اطلاعات مورد نیاز فرهنگیان مهمان در استان، برخی از دستاوردهای استان را نیز معرفی کرده است.
 
حق شناس در خصوص آخرین آمار اسکان فرهنگیان نیز گفت: تا صبح امروز پنج شنبه 3 فروردین ماه بیش از 190 هزار و سیصد نفر در قالب بیش از 49 هزار خانواده و در مجموع 556 هزار و ششصد نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار