ژان مارک آیرو در نشست ائتلاف کشورهای ضد داعش بر ضرورت مشخص شدن مواضع آمریکا در خصوص سوریه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه فرانسه: آمریکا با ید هرچه زودتر مواضع خود درباره سوریه را مشخص کند
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ژان مارک آیرو»  وزیر امور خارجه فرانسه در پایان نشست ائتلاف کشورهای ضد داعش در واشنگتن اعلام کرد پاریس  امیدوار است دولت آمریکا در هفته های آینده مواضع خود را درباره سوریه به وضوح بیان کند.

ژان مارک آیرو در این خصوص اعلام کرد: «برای من قضاوت درباره موضع دولت جدید آمریکا در خصوص سوریه و نظر واشنگتن درباره نیرویی که باید تهاجم به رقه را انجام دهد، سخت است و نمی دانم که موضع دولت دونالد ترامپ درباره وضعیت آینده این شهر و دیگر مناطق آزاد شده سوریه چیست».

وی همچنین افزود: «امیدوارم که پیدا کردن پاسخ این سوالات بیش از حد طول نکشد زیرا مقابله با داعش از فوریت بالایی برخوردار است».

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) طرح جدیدی را برای تسریع مبارزه با گروه داعش در اختیار کاخ سفید قرار داد اما هنوز مشخص نیست این طرح چه گزینه هایی را مد نظر قرار داده است.

وزیر خارجه فرانسه ادامه داد: «امیدوار هستیم که دولت دونالد ترامپ برای اتخاذ یک تصمیم روشن درباره آزادسازی سوریه و آینده مناطق آزاد شده این کشور از اشغال تروریست ها بیشتر از ماه آوریل همه را منتظر نگذارد».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار