رئیس جمهور روسیه با اشاره به تقاضای فزاینده جهانی برای تسلیحات ساخت این کشور، اعلام کرد روسیه تجهیزات نظامی خود را به 52 کشور می‌فروشد.

پوتین: تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را به 52 کشور صادر می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعلام کرد مسکو تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را به 52 کشور صادر می‌کند و حجم صادرات نظامی در مجموع بالغ بر 50 میلیارد دلار است.

وی طی سخنانی در نشست کمیسیون همکاری‌های نظامی و فنی روسیه، با اشاره به تقاضای فزاینده برای تسلیحات ساخت روسیه در بازار جهانی گفت: "در حال حاضر تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را به 52 کشور صادر می‌کنیم".

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد روسیه در سال گذشته 18 قرارداد در عرصه همکاری‌های نظامی و فنی امضا کردو افزود: "حجم صادرات نظامی ما به میزان 50 میلیارد دلار رسیده است".

پوتین اضافه کرد: "با این وجود ما قصد داریم به تلاش برای افزایش حضور روسیه در بازار جهانی تسلیحات و تجهیزات نظامی ادامه دهیم و همچنین تلاش‌هایی برای توسعه جغرافیای صادراتی، افزایش تعداد اقلام و بهبود مشخصات فنی تسلیحات و تجهیزات نظامی بومی نیز به کار خواهیم برد".


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار